سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت دندان کامپوزیتی ای پی اس باندینگ چیست

نکاتی طلایی بری بک لینک و معیار ان در وب سایت ها

    نظر

نکاتی طلایی بری بک لینک و معیار ان در وب سایت ها 

نکاتی طلایی بری بک لینک و معیار ان در وب سایت ها

 

از آنجا که این ترافیک به طور مستقیم با کیفیت بک لینک های وب سایت شما ارتباط دارد ، وب سایت های معتبرتر که به شما لینک می دهند ، رتبه و ترافیک بهتری خواهید داشت.


و البته شما می خواهید به رتبه بندی گوگل خود توجه داشته باشید. هنگام خزیدن در وب ، Google به طور خاص به دنبال بک لینک های وب سایت شما می باشد تا بفهمد چگونه صفحات شما به یکدیگر و از چه راههایی وصل هستند. مطمئناً صدها عامل رتبه بندی وجود دارد. اما بک لینک ها مهمترین معیار سئو هستند.


در حال حاضر ، نیازی به گفتن نیست که بک لینک با کیفیت به سختی بدست می آید ، اما نباید باشد. در واقع راه های هوشمندی برای ایجاد یا کسب بک لینک وجود دارد ، برای به دست آوردن وب سایت های معتبر برای پیوند دادن به کسب و کار آنلاین خود. در اینجا ده مورد است:


1. روش ساخت لینک شکسته


من روش ساخت لینک شکسته را دوست دارم زیرا برای ایجاد بک لینک یک طرفه کاملاً کار می کند. این تکنیک شامل تماس با یک مدیر وب سایت برای گزارش پیوندهای شکسته در وب سایت وی است. در عین حال ، وب سایت های دیگر را توصیه می کنید که آن پیوند را جایگزین کنند. و در اینجا ، البته ، شما به وب سایت خود اشاره می کنید. از آنجا که شما با گزارش پیوندهای خراب به وبمستر لطف می کنید ، احتمال بازگشت به وب سایت شما زیاد است.


بنابراین ، برای استفاده از روش پیوند شکسته ، ابتدا وب سایت های مرتبط را در طاقچه خود پیدا کنید که دارای صفحات منابع هستند. با استفاده از این عبارتهای جستجو در Google آنها را پیدا کنید:

 

به عنوان مثال ، اگر وب سایت فرزندپروری داشته باشم ، پیوندهای فرزندپروری + را جستجو می کنم.


برای یافتن آسان پیوندهای شکسته در آن صفحات ، افزونه Google Chrome را با نام Check my Links بارگیری و نصب کنید. با استفاده از این افزونه ، من به سرعت همه 404 پیوند از این صفحه را کشف کردم:






اکنون ، به آن مدیر وب سایت بازگردید: هنگام تماس با ما ، دوستانه رفتار کنید و خودتان را معرفی کنید. به این فرد بگویید که به برخی منابع که دیگر در دسترس نیستند پیوند می دهد. همیشه محل دقیق پیوندهای شکسته را ارائه دهید تا بتوان آنها را به راحتی پیدا کرد. برای جایگزینی آن پیوندها ، از جمله وب سایت خود ، چند گزینه جایگزین ارائه دهید. سعی کنید برای دریافت بک لینک مفید باشید ، نه حریص. اغلب ، این روش کار می کند ، اما مواردی وجود دارد که مدیر وب سایت از پیوند مجدد به شما خودداری می کند.


2. بک لینک از طریق اینفوگرافیک


اینفوگرافیک یکی از متداول ترین روش ها برای جذب بازدیدکننده به وب سایت شما و کسب بک لینک های ارزشمند است. آنها همچنین عالی هستند زیرا درک و به اشتراک گذاری آنها آسان است. همه داده های بصری را دوست دارند ، درست است؟ به همین دلیل تقاضا برای اینفوگرافیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که نشریات آنلاین تأثیرگذار مانند Mashable اینفوگرافیک های متعددی را از سراسر اینترنت منتشر می کنند.

 

 

نحوه دریافت بک لینک با کیفیت بالا: 21 استراتژی که هنوز کار می کنند

بک لینک های با کیفیت بالا که به وب سایت اشاره می کنند یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی جستجو هستند. وقتی وب سایت های با کیفیت دیگر به یک وب سایت پیوند می دهند ، سیگنال های مثبتی را برای خزنده های موتور جستجو ارسال می کند و به آنها می گوید وب سایت پیوند داده شده ارزشمند ، مفید است و نتیجه ای که جستجوگران از آن خوشحال می شوند. همه این عوامل به بهبود رتبه جستجوی مرتبط با وب سایت کمک می کند.


بنابراین اگر می خواهید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایان شود ، باید استراتژی ایجاد بک لینک با کیفیت بالا برای وب سایت خود را در پیش بگیرید.


هیچ ترفند ساده و سریع برای بازگشت پیوندها به وب سایت شما وجود ندارد. اما استراتژی های متنوعی وجود دارد که در صورت استفاده از یکدیگر ، به سایت شما کمک می کند تا بک لینک با کیفیت بالا را بدست آورد و دید جستجوی شما را بهبود بخشد.


21 استراتژی برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا

محتوا

محتوای سایت شما تأثیر زیادی بر توانایی وب سایت شما در جذب لینک دارد. در اینجا چند تاکتیک و استراتژی ایجاد لینک وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن پیوند به محتوای سایت خود پیاده سازی کنید.


شماره 1) محتوای با کیفیت بالا را در کل سایت خود منتشر کنید


 

اول کار های مهم. اگر می خواهید پیوندها را جذب کنید ، تمام محتوای وب سایت شما باید دارای ارزش بالا و کیفیت بالا باشد. محتوای شما به سایت های دیگر کمک می کند تا تشخیص دهند آیا می خواهند به شما پیوند دهند یا خیر. این بازتابی از نام تجاری و سازمان شما در کل است. اگر صفحات وب سایت شما کیفیت پایینی دارند یا اطلاعات ارزشمندی ندارند ، سایت های دیگر شما را به عنوان یک برند معتبر که ارزش پیوند دادن به آن را دارد ، نمی بینند. از این نکات نوشتن محتوا برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا که حرفه ای به نظر می رسد و می تواند پیوندهای شما را برای مدت طولانی به دست آورد استفاده کنید.